Kieslijst ChristenUnie Westerkwartier gereed

peterdonderdag 17 mei 2018 13:00

Vanmorgen is het volgende persbericht door het bestuur verstuurd

Kieslijst ChristenUnie Westerkwartier / GR 2018 gereed.

De ChristenUnie Westerkwartier brengt vandaag de concept-kieslijst voor de raadsverkiezingen gemeente Westerkwartier 2018. De concept-kieslijst wordt, samen met het verkiezingsprogramma, in een besloten algemene ledenvergadering, bij leven en welzijn te houden op dinsdag 19 juni 2018, aan de leden voorgelegd. In de weken voorafgaand aan deze ALV is er voor de leden alle gelegenheid om commentaar te leveren, vragen te stellen en voorstellen in te dienen.

ChristenUnie Westerkwartier, een consistent betrouwbare partner.

Een politieke partij als solide partner in de gemeenteraad, in Grootegast, Leek, Marum en Zuidhorn en straks in 2019 letterlijk vanaf dag 1 ook in de gemeente Westerkwartier.
De kandidatenlijst heeft een afgewogen opbouw met daarin een goede mix van bewezen kwaliteit en aanstormend talent. Afkomstig uit alle huidige gemeenten, inclusief het Middag-Humsterland.
De lijst wordt aangevoerd door Peter Holsappel uit Niebert. Peter heeft zijn sporen ruimschoots verdiend en niet alleen in de lokale politiek. Hij staat klaar om nu op grotere schaal zijn vakmanschap in te zetten in een fractie die enige omvang mag hebben.
Op de laatste plaats van de lijst vindt u ook al niet ‘de eerste de beste’, en wel Bert Nederveen. In raad en college heeft Bert laten zien dat hij zijn vak over de volle breedte beheerst en ook complexe vraagstukken niet uit de weg gaat. Daarom de voordracht: Bert Nederveen, beoogd wethouder.

De top-10 van de kandidatenlijst ChristenUnie Westerkwartier:

1. Peter Holsappel Marum
2. Koos Siegers Oostwold
3. Alex Steenbergen Zuidhorn
4. Mark de Haan Grootegast
5. Arina Havinga-Rook Briltil
6. Jacqueline Dijkstra-Hemlholt Enumatil
7. Gerrit Cornelisse Marum
8. Wybe Niemeijer Leek
9. Bart Boonstra Sebaldeburen
10. Jeroen Hoving Grootegast

Klik hier voor de volledige kandidatenlijst

Van Breemen tot Middag-Humsterland, van Pieterzijl tot De Poffert staan tientallen ChristenUnie kandidaten klaar voor de inwoners. Met steun van een CU-afdeling die richting 600 leden koerst.

Einde persbericht

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Klaas van der Ploeg, voorzitter ChristenUnie afd. Westerkwartier
voorzitter@westerkwartier.christenunie.nl

Reacties op 'Kieslijst ChristenUnie Westerkwartier gereed'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.